Wishlist/Perfect gifts for Womens Day with Zaful

by - vineri, martie 02, 2018

Deși Zaful nu are o varietate mare de produse pentru casă, la capitolul articole vestimentare și accesorii excelează.

Probabil că ai intuit deja că am plasat o comandă nouă. Și ai intuit bine!
Zaful e în topul preferințelor mele când vine vorba despre astfel de selecții. Calitatea materialelor este superioară altor magazime online de genul, iar portofoliul variat și modern de produse îți permit să găsești articole unice pentru adulți.


Și ei au pregătit Zaful women's day 2018, după cum v-ați așteptat. Ei au și mărimi mai mari, așa că nu trebuie să ai o mamă suplă și foarte modernă ca să găsești niste articole drăguțe.
Ba chiar vei găsi materiale vaporoase sau pulovere clasice călduroase, fie rochii vintage, care mi se par perfecte pentru ele. Mama tot mi-a indicat să-i cumpăr câteva articole vestimentare de acolo unde îmi iau eu mai rar haine, doar că ea nu se pricepe la internet și nici nu stă foarte mult la calculator. Așadar e o idee perfectă să-i fac o surpriză. Și de ce nu, chiar și pentru voi se poate dovedi a fi o alegere reușită.



Curioase ce mi-am luat în noua comandă? În lista trecută de dorințe am inclus niste lucruri obligatorii pe care mi le doream și primul lucru a fost s-o revizuiesc și, în limita bugetului, să acopăr lipsurile. Mi-am cumpărat acel body superb și roșu pe care îl am în minte de câteva zile, precum și o pereche de pantaloni office cu talie înaltă. Cred că pot face o combinație interesantă din cele două.



În cele din urmă am zărit și o rochie interesantă, poate nu preferata mea în acest moment, însă a avut un preț bun și modelul mi s-a părut simpatic. S-ar putea să am surprize atunci când vine comanda. Cine știe?




Ce părere ai de alegerile din noua comandă Zaful? Tu ce articol vestimentar crezi că i s-ar potrivi mamei tale/doamnelor importante din viața ta?

You May Also Like

0 comments