OOTD: Welcome Spring!

by - vineri, martie 02, 2018

Am păstrat ținuta asta la urmă nu doar din pricina micilor priorități pe care le aveam de făcut în ultima vreme, ci și pentru faptul că începem un nou episod din an, cu care cred că se potrivește mai mult sau mai puțin.

Martie se presupune că ar marca începutul primăverii. Adevărat, nici la mine nu-i foarte primăvară dacă privești pe străzile acoperite cu zăpadă și la mâinile înghețate. Ps: Ședința foto a fost mai călduroasă decât mă așteptam.



Probabil că nu mai sunt nevoie de mii de descrieri suplimentare când pozele vorbesc de la sine. Am purtat o salopetă florală Gamiss foarte simpatică și vaporoasă, cu spatele gol, perfectă pentru o vară toridă, așa cum mă aștept să fie și în Italia.
Cum sandale/pantofi m-am strecurat prin bagaj, tot Gamiss mi-a fost magazinul apropiat de sufletul meu care mi-a oferit în dar cea mai frumoasă pereche de botine din întreaga mea colecție. Fetelor, dacă vreți o pereche de botine impresionante, acestea sunt cele mai perfecte. Sunt minunate! Singurul minus al acestora este talpa care pe străzile Italieni alunecă de zor (poate în alte țări merg mai bine). Dar chiar și așa, cu pași micuți, zilele astea au defilat aceste botine în voie și s-au bucurat de mii de aprecieri. Forma cât și tocul gros și mici sunt un atuu pentru confort, iar modelul este pur și simplu o pată de culoare asiatică pe care o tot caut în ultima vreme.


Bineînțeles, oriunde aș merge am la mine și o geantă, achiziționată tot de pe acest site. Este o geantă micuță din catifea, foarte bine lucrată și în ton cu majoritatea pieselor din ținuta de azi.

Dar să nu crezi că am umblat așa dezbrăcată prin oraș. Am avut și un palton din blană cloș pe mine, care deși nu pare foarte gros, cunoaște definiția căldurii destul de bine. Evident, nu transpiri în el, dar se păstrează temperatura optimă a corpului. Este un articol destul de elegant care, în opinia mea, merge foarte bine la rochii și fuste în sezonul rece.


Cum ți se pare ținuta de azi? Sperând că acestea sunt ultimele zile ale gerului siberian, îți urez o primăvară frumoasă!















You May Also Like

1 comments