OOTD: Rochia din satin cu fundă uriașă

by - joi, martie 22, 2018

Buna dimineața! M-am așezat la o ceașcă de cafea. La mine e doar 10.30. Azi am fost puțin cam leneșă. Poate doar faptul că am un pachet în livrare și stau ca pe așchii dacă ajunge sau nu, m-a dat jos din pat.


M-am apucat să sorb o cafea și mi-am zis că merge tare bine la moral cu ținuta pe care am imortalizat-o acum două zile.
Îți spuneam că în coletul buclucaș sosit prin Bartolini de la Zaful mi-am adăugat mai multe rochii. Două la număr. Astăzi am zis să-ți arăt una din ele, care a fost pe placul multora arunci când am postat pe Facebook.


E vorba despre o rochie simpatică și roșie, din satin. Adevărat e cea mai simpatică rochie din acest colet!
Materialul e unul mai grosuț, destul de calitativ. Nu e un satin din acela subțire de lasă totul la vedere, ba e chiar bătoș, aș putea spune.
Ce mi-a atras atenția la rochia asta e fundoiul acela imens de la spate, ce încheie croiala frumoasă de la spate pe care îl scoate în evidență prin decolteul pronunțat.

Rochie/Dress: https://goo.gl/Z289uP


O altă chestie la care nu mă așteptam sunt buzunarele. Cu greu mai găsesc o pereche de blugi/pantaloni cu buzunare, până și la geci au început să dispară sau să fie croite foarte mici. Rochia asta are niște buzunare destul de adânci și pot fi chiar utile atunci când ai o seară mai specială: îți pui telefonul în buzunar și te-ai scos. Eu am un mare obicei în a ține mâinile în buzunare, așa că da, detaliul asta îmi face plăcere.


Aș mai recomanda la ea și o crinolină, pe care o am pe lista de dorințe. Asta ar scoate în evidență mai bine toate detaliile și croiala cloș, însă eu m-am ajutat de două fuste cloș, pe care le-am plasat, bineînțeles, pe dedesubt. Sigur, efectul nu e acelaș, dar cât de cât se așază mai bine decât natural, zic eu.
Are și o jupă mai groasă, astfel încât nu lasă absolut nimic la vedere.
Minusul pe care îl pot găsi acestei rochii e faptul că se calcă greu, am impresia. N-am încercat s-o calc că-ci ce să vezi: nu am fier de călcat. Trist!
Dar, trecând de acest aspect, cred că rochia e foarte drăguță pentru o ocazie.


O da, culpa mia! Rochia e foarte elegantă încât sunt convinsă că oricine ar fi ales să o poarte cu niște tocuri. Nu și eu. Asta pentru că n-am reușit deloc să strecor prin bagaje o pereche de pantofi/sandale. Dar da, și eu aș fi purtat-o cu niste pantofi, ceva.


În schimb am purtat o pereche de balerini geniali pe care mi i-am achiziționat la scurt timp după ce am ajuns în Italia. I-am găsit la ofertă în H&M cu doar 6€ și mi s-a părut o super afacere. Fac parte din colecția Devided și dacă îi găsiți cumva la raft, chiar vă sugerez să nu stați pe gânduri, mai ales dacă îi găsiți la un preț așa de bun. Sunt o pereche de balerini din pânză, cu exteriorul din catifea, o bareta din catifea groasă ce ține piciorul fix și talpa ușoară și moale ca de adidas.


Sunt niste balerini frumoși și eleganți, dar cel mai important e faptul că structura lor e pentru confort. Și nu m-am înșelat, căci în cadrul ședinței foto le-am făcut prima dată inaugurarea și îți spun sincer că nici nu i-am simțit în picioare. La capitolul papuci stau foarte groaznic pentru că picioarele mele au o formă ciudată și nu prea există papuci care să nu-mi fi făcut probleme. Așadar, îi recomand cu toată căldura!


Cum vi se pare ținuta de astăzi? Ce-ai alege mai mult: rochia sau balerinii?

You May Also Like

4 comments

  1. Foarte frumoasa ținuta. .Eu as alege balerini

    RăspundețiȘtergere
  2. La mine ar fi... nici o tinuta fara tocuri imposibile. :D Chiar si papucii de casa au toc de 7. Si eu? 1.78. Cumva, lumea arata mai bine "de sus"

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti minunata indiferent ce tinuta ai avea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa este rochia, nici nu se observă că ai ceva pe dedesubt. Iar balerinii chiar i.ai prins la oferta, trebuie să îmi iau și eu ceva.

    RăspundețiȘtergere