Călător entuziast, caut sejur excepțional în jurul lumii!

by - miercuri, martie 07, 2018

În orice limbă ai caută să exprimi beneficiile unei călătorii, experiența unică este întotdeauna la fel: mai surprinzătoare, mai frumoasă sau mai specială.
Cu atât mai mult să fii un bloggeri de călătorii sau să-ți propui asta chiar și pentru o clipă. Bloggeri de călătorii experimentează la maxim fiecare sejur și mai apoi împărtășește toate aceste avantaje ale unuo sejur extern, astfel încât tu, dragul meu cititor, să vezi dincolo de panourile publicitare frumos printate și să-ți planifici călătoria/vacanța care ți se potrivește cel mai bine.
Acest tip de scriitor călătorește mult, o dată pe cont propriu și încă o dată cu tine. Dar pe primul loc se situează bineînțeles experiența offline.


Pentru astăzi, subsemnatul blogger aici de față, prezent la datorie, vă propune circuite Christian Tour, trei noi experiențe unice pentru o vacanță de neuitat. Toate cele trei circuite au punctul de întâlnire/plecare din Bucureșți cu avionul, iar sejurul durează circa 10 minute online, până la 8-9 zile offline. Te asigur că va fi minunat!
Pentru a ajunge la Bucureșți poți folosi autocarul sau avionul. Deși cele maxim opt ore ți se pot părea obositoare și/sau plictisitoare, avantajul e că un astfel de circuit începe din momentul în care ai urcat în mijlocul de transport. Vei avea ocazia să descoperi unele locuri din țară pe care poate nu le-ai mai văzut niciodată. Așa cum zicea și Hans Christian Anderson - "To travel is to live.". Știi cu ce nu sunt de acord? Cu ideea că tinerii călătoresc doar pentru distracție. Îndrăznesc să fiu împotriva acestei concepții și sprijin ideea că din toate aceste călătorii și din toată distracția la față locului, specialiștii de mâine vor învață, vor reține și vor pune în practică metode imbunătățite și eficiente de dezvoltare a unei Românii moderne. Așa că nu-ți uita camera foto, asigura-te că-ți ei srictul necesar pentru a avea suficient loc să-ți umpli bagajele cu amintiri și să călătorim, zic! Și eu voi face la fel. Îmi iau entuziasmul cu mine, câteva produse de îngrijire, câteva haine adecvate, după ce am verificat prognoza meteo în prealabil, și bineînțeles, după ce mi-am rezervat online turul cu Christian Tour.


Let's enjoy the Iordania Experience!

Întâi și întâi zic să mergem până în Iordania. Circuitul presupune 10 destinații turistice. Programul este bine structurat de către echipa Christian Tour, așa că nu ne vom rătăci. În prima seară se presupune că ne cazăm, luăm cina și apoi e seară liberă. No worries! Am înțeles că mâncarea este foarte accesibilă.
Dar știi ce te sfătuiesc? Hai să lăsăm oboseala deoparte și să descoperim mai mult decât prevede acest circuit! Pe lângă obiectivele istorice cu influențe puternice asupra modernizării și transformării Regatului Hașemit în Iordania de astăzi, precum Decalopolis, templul lui Zeos, Tezaurul și multe altele, mai sunt câteva experiențe ce mi-aș dori să le încercăm împreună.


Pe lângă faptul că-mi place să colind străzile și să descopăr orașul în profunzime, aș vrea să ne încălzim inimile cu un apus de soare la Marea Moartă. Știi să înnoți? Atunci ne putem juca în marea misterioasă, fără a exista pericole, căci am înțeles că apa este atât de sărată încât corpul plutește la suprafață.
Aș dori să vizităm și o parfumerie. Se găsesc la tot pasul. Am auzit că strămoșii iordanienilor erau renumiți pentru comercializarea de esențe și parfumuri puternice, potrivite fiecărei personalități. N-ai vrea să iei cu tine, drept amintire, jumătatea care ți se potrivește?

Te-a cuprins entuziasmul? Lasă că afli tu offline mai multe!

Farmece în Roma 

Al doilea circuit pe care ți-l propun e înconjurat de farmecul unei pizza, originală, realizată fix la ea acasă, precum și de cel mai inedit gelatto pe care l-ai mâncat vreodată. Farmecul Umbriei te duce în 11 destinații interesante ale Italiei.
După ce ne întâlnim cu ghidul și ceilalți aventurieri, începem în forță să descoperim ținutul magic și obiectivele turistice cu care se laudă toți românii veniți din Italia: Vaticanul, Capela Sixtină, Colosseumul, capitala Umbriei, etc.


Sinceră să fiu, în locurile din Italia pe care le-am vizitat până acum, n-am găsit o pizza mai bună că la noi, ceva care să mă surprindă. Însă, Italia fiind recunoscută drept mama ei, îmi doresc să găsesc un loc ce face o pizza originală și cu adevărat bună, care să mă surprindă plăcut. Să-mi fie rușine că n-am încercat deloc până acum gelatto, căci arată extraordinar de bine. Asta e o șansă pentru o experiență gastronomică deosebită, iar asta poate fi punctul forte al acestui sejur căci, unii spun că, dragostea adevărată face bine la stomac.
Nu există un loc emblematic pe care mi-aș putea dori cu ardoare să-l vizitez în acest moment, însă cel mai de efect lucru este cu siguranță arhitectura veche, misterioasăși statuile impunătoare, ce așteaptă mândre să fie imortalizate.

Hai în Țara Soarelui Răsare!

Am păstrat ce-i mai bun la final. Visez de câțiva ani încoace să vizitez Japonia, iar circuitul Christian Tour presupune 6 locații speciale, îmbrăcate în covoare de Sakura Tree (sau cireș japonez, declarat simbol național), peisaje superbe, natură în toată splendoarea ei. Japonia este o țară destul de civilizată în care natură este bine conservată. Se zice că în Japonia trăiește cel mai frumos copac din lume numit Wisteria, ce arată precum o umbrela de flori. Este o destinație senzațională pentru totți cei pasionați de artă și frumos sau pentru iubitorii supremi de natură.

“Un copac este un organism viu minunat care oferă adăpost, mâncare, căldură și protecție tuturor lucrurilor vii. Oferă umbră celor care ridică toporul pentru a-l tăia”
Buddha.


 La fața locului am și posibilitatea să-mi "alimentez" dragostea față de obiectele asiatice. Îmi doresc nespus de mult să-mi adaug la colecție un evantai superb cu flori de cireș, o umbrela fistichie, rochii tradiționale și bineînțeles, să gust din spiritul gastronomic tradițional al celor mai iscusiți bucătari mondiali. Pentru experiențe culinare palpitante și interesante e musai o vizită în cartierul Dotonbori, care este inclus în programul turistic.
Cel mai reprezentativ oraș al călătoriei este Tokyo, acolo unde se găsește și Parcul Național Fuji-Hakone-Isu și cele mai grozave atracții/descoperiri ale acestui tărâm de vis.


De ce Christian Tour?

De ținut minte este faptul că ofertele circuitelor oferite de către Christian Tour cuprind biletul de avion, taxele de aeroport, cazare, taxele de intrare la obiectivele menționate în program și multe alte servicii extra pe care le poți descoperi accesând oferta potrivită spiritului tău de călător. La pachet vine o grămadă de entuziasm și emoții, dar și povești interesante despre cele mai râvnite atracții pe care le vei surprinde la fața locului.
Agenția îți oferă servicii transparente, cu detalii exacte și concrete despre călătoria dorită, circuite pentru toate gusturile și pentru un buget divers.
Oferta circuitelor excepționale este disponibilă atât online, cât și offline, într-una din agențiile existente în circa 14 orașe din țară. Un consultant abia așteaptă să te cunoască! Tu unde vei călători anul acesta?



Articol scris pentru Spring SuperBlog 2018.



You May Also Like

0 comments